Asiakaskokemuksesta liiketoiminnan menestystekijä
![Speech bubble - talking, idea, quotes, communicating-1 Speech bubble - talking, idea, quotes, communicating-1](https://hs.lowell.fi/hs-fs/hubfs/Icons/Speech%20bubble%20-%20talking,%20idea,%20quotes,%20communicating-1.png?width=72&name=Speech%20bubble%20-%20talking,%20idea,%20quotes,%20communicating-1.png)
Asiakasymmärryksestä kilpailuetua
Asiakaskokemuksella on suora vaikutus yrityksen menestykseen. Perinnässä asiakasymmärryksen merkitys korostuu, kun ratkaistavat asiat ovat usein haastavia.
![Laptop - internet, computers, online Laptop - internet, computers, online](https://hs.lowell.fi/hs-fs/hubfs/Icons/Laptop%20-%20internet,%20computers,%20online.png?width=72&name=Laptop%20-%20internet,%20computers,%20online.png)
Asiakaskokemusta parannetaan tiedolla
Dataa hyödyntämällä asiakaskokemusta voidaan parantaa jatkuvasti. Yrityksen on ymmärrettävä yhä paremmin, mitä asiakas odottaa kussakin kosketuspisteessä.
![Group of people - generic, team Group of people - generic, team](https://hs.lowell.fi/hs-fs/hubfs/Icons/Group%20of%20people%20-%20generic,%20team%20.png?width=72&name=Group%20of%20people%20-%20generic,%20team%20.png)
Ratkaisukeskeisyys luo asiakasarvoa
Asiakaskokemus muodostuu asiakaspalvelun osaamisesta eri osa-alueilla, palveluiden saatavuudesta sekä ratkaisuasteesta. Asiakaspalautteen kerääminen on välttämätöntä asiakastyytyväisyyden takaamiseksi.